Onpas taas ollu luvattoman pitkä väli kun oon viimeks kirjottanu! Heinäkuu meni tyystin lomaillesa, joten en sitten tännekään tullu edes pistäytymään. Oon miettinyt ihan uuden blogin perustamista, tämän blogin perustin aikoinaan tsempatakseni itseäni urheilun saralla ja avatakseni ajatuksiani. Nyt kun elämäntilanne on taas muuttumassa, niin tuntuu siltä että haluaisin alottaa ihan puhtaalta pöydältä. Haluaisin myös "julkistaa" tämän harrastuksen, enkä piilotella. Täytyy miettiä vähän että millaisen blogin sitä perustaisi, mää en kuitenkaan halua mitään vauvasitä-vauvatätä- blogia tehdä vaan mieluummin sitte ihan normielämästä kertovan blogin.

Raskausviikko 23+4 on nyt menossa ja maha on kasvanut ettei sitä enää voi luulla lihomiseks :D olo on ollut tähän asti mainio alkukuvotusten jälkeen, vaikka nytki pitää huolehtia että syö tasasin väliajoin. Muuten tulee kyllä tosi huono olo. Ainoa "kiusa" on ollu kaamee turvotus jaloissa varsinki helteiden aikaan, nestettä on kertyny välillä jopa 2kg verran kun on punninnu itteään. Paino onki yks asia mikä mua ahistaa, muuten oon nauttinu ja nautin olla raskaana (vielä) :D Ei mutta tuo paino on semmonen asia että jos et justiin saa painoa jonku tietyn käyrän mukaan niin heti on joku vialla jonku paremmin tietävän mielestä. En oo paisunu ulkonäöllisesti oikeastaan, paitsi daisarit paisu heti kättelyssä ku mittariin paukahti kaks viivaa ja onhan tuo etureppu kasvanu kohtuullisesti. Neste aiheuttaa ongelmia, mutta oon jo aiheuttanu itelleni ressin siitä että kaikki paino mitä tulee, tulee syömisestä. Kiinnitän huomiota syömiseen ja tiedän ettei se paino tuu mun kohalla ainakaan roskaruokaa syömällä, vaikka tottakai välillä herkuttelenkin. Sitä vain on herkkä ottaan kaikki niin vakavasti ku joku jotain sanoo. Viime neuvolakäynnillä oli terkan lomasijainen, joka heti kysy että oonko herkutellu viime aikoin jotenki erityisen paljo. Ja ku sanoin että en, turvottaa vaan perkeleesti niin eihän tuo mitään uskonu. No, oli miten oli, pääasia että ite tietää mitä tekee, ja yrittää pitää lipun korkeella. Muutoin oon nauttinut kovasti raskaudesta ja on ihanaa (vielä :D) kun vauveli potkii mahassa :)

Mukavaa odotusta kaikille odottajille!