Joopa joo. Välillä purkauksiaki tänne.

Maksaessani äsken yhtiövastikkeen näkyi tilillä taas ne surulliset, tutut faktat. Maksun jälkeen tilillä on rahaa 30e, seuraavan kerran rahaa tulee 4.6. Että semmonen vähä vajaa kuukausi pitäs sillä kolmellakympillä pärjätä. Joo-o, hyvinhän sillä pärjää.. Kiitos vaan opiskelijoiden huimien tukien, minä en saa muuta kuin pelkän opintotuen ilman asumislisää, eli sen 268e kuussa kilahtaa tilille ja siitä 200e menee laskuihin ja loput bensaan ja ruokaan. Vituttaa, masentaa, ahistaa. Nyt joku miettii että vitun luuseri, mee töihin! Hauskinta tässä on se että mä olen töissä!! Mutta saan niin paskaa palkkaa että sitä ei ees palkaks voi sanoa. Sitä ei saa joka kuukausi, sen vihtii nostaa kerran puolesa vuodesa ja sitteki käteen jää pari sataa.. että semmonen työ mulla.

Pahotin äsken kaiken lisäks mieleni ku miehelleni tätä ainaista samaa tilannetta itkin. Hän totesi siihen että hanki OIKEITA töitä. Niin että anteeks mitä? Kysyin että mitä ne oikiat työt sitte on (teen siis ihan oman alani työtä), niin hän oli tarkottanu että semmosta työtä mistä maksetaan oikeanlaista palkkaa. Niinpä niin, sanoin sitte että ellet aivan tyhmänä minua pidä niin kuvitteletko etten olis semmosissa töissä jos niitä olis???!!!! Eihän hän pahaa tarkottanu mutta olis ollu vaikka hilijaa ennemmin ko laukonu taas näitä mieltä piristäviä kommentteja. Ja se miks mua kaikki tää ahistaa on se, että mä VIHAAN olla toisen elätettävänä.

Tällä hetkellä oon niin vittuuntunu että voi vittu.

Kiitos. Ja Anteeks!