Koska tässä koneella TAAS istun, pakkohan se oli tännekin tulla pieni merkki itestään antamaan :) Heräilin rauhassa noin tunti sitten, koska tänään mulla ei ole koulua ollenkaan! JEE!! Tosin 14.30 lähtien oonkin sit tuonne klo 20 asti ainakin menossa. Töitä.. Mutta ei se mitään, nyt nautin rauhallisesta kotona olemisesta. V*tuttaa vaan itseä se, että kun on koneella, on lähes pakkomielle käydä kattoon sähköpostit. Vaikka olis vapaalla! Vaikka olis viikonloppu.. Voi voi, tosta tavasta haluaisin eroon ja nopeasti. Se on tosi ressaavaa käydä koko ajan kyttäämässä että onko mua muistettu jotenki.

Mutta, keli ulkona näyttäisi olevan kaunis, aurinko paistaa. Asteita kuitenkin on -4,6, joten ei niin lämmin ole kuin muutama päivä sitten. Ei se mitään, aurinko alkaa saada tehoa koko ajan enemmän ja sulattaa lämpiminä päivinä jo kovasti lunta pois. Ihanaa!! Kevät on niin kaunista aikaa, ja varsinki se taitoskohta keväästä kesäks. Ku kaikki puut saa pikkuhiljaa lehden, tuomi kukkii ja jokapaikassa tuoksuu kesä. Voi, sitä mä ootan!!

Jotenki ei huvita lähtee kumminkaan ulos, ku sielä tuuleeki kovasti, niin istun sit sisällä. Helppo kompromissi :D Tänään en aio tehdä mitään kouluun liittyvää. Paljonkin olis kaikenlaista, mutta niiden aika ei ole nyt. Kun mulla kerranki on vapaa päivä edes koulusta, niin käytän sen itseni haluamalla tavalla. Tosin heti tuli mieleen että pitäs tutustua opinnäytetyötä koskevaa kirjallisuuteen koska tiistaina on palaveri missä mulla pitäs olla jo sisällysluettelo hahmoteltuna sivumäärineen.. EI! Sen aika ei ole nyt. Olkoonki että sitte vaikka maanantaina sitä väsäilen, mutta ei nyt.

Eipä taaskaan tullu oikein mitään järkevää, ku ajatus juoksee jo seuraavasa asiasa ennenku on kerenny edellisen kirjottaa. Stressitilanteen lisäks mä en enää edes muista mitään ku hyvällä säkällä just sen, mitä just nyt tehään. Että näin.. Viikko ja 2 päivää niin pahin ressi työn suhteen on ohi!!