Minä manaan täällä viimisen päälle! Olin lähdössä huoltoasemalle ajatuksenani täyttää auton rengas, kun se näytti vähän tyhjenneeltä aikaisemmin päivällä. No, olisi vaan sillon pitäny heti mennä, se oli nimittäin tyhjä ku menin autolle. Nice! Pakkasta tuommoset -20 astetta, ei vararengasta, ja mieskin pitäisi hakea junalta yötä myöten. Ei siinä mitään, saan vaihdettua itse renkaan, ja on meillä kesärengas jonka voi laittaa taakse, mutta sitä kusiluistelua ei jaksa kukaan ku etuvetonen auto käyttäytyy kuin takatuuppari. Prkl.. Lisäks auto on katoksessa, ja niin lähellä seinää että hyvä ku tunkin saa niin että vipua vielä mahtuu vinttaamaan. Ai mutta nyt isäni soitti kuin tilauksesta, ja sillä on sellanen pikkukompressori jolla saa ilmaa renkaaseen, ei tarvikaan irrottaa! Jee :D Siis se rengas ei oo puhki, mut jos paineet menee alle 1,5 barin niin se vuotaa loputki ulos.

No, ei siitä sen enempää, oottelen isän tuloa ja kirjottelen sillä välin kuulumisia. Olin tänään taas töissä, 6h laulamista ja huomena sama juttu! Huh huh.. vaikka kouluttaudun ammattilaiseksi ja oon laulanut paljon, niin 6:n tunnin treeni on jo aika raskasta äänelle. Tänä iltana haluan olla vaan hiljaa :D Serkkuni vaimoineen kävi äsken meillä pienen kummipoikamme kanssa, oli ihana nähdä vauvaa! Sain pitää pikkuista sylissä, mutta pelottaa aina että jos vauva rupee itkemään niin mitäs sitte :D ootan että on joskus omia lapsia niin sitte vauvan sylissä pitäminen ei tunnu enää niin vieraalta :D Siitä, kun sisko oli vauva, on aikaa yli 15v joten ei oikein muista millaista se oli.

Tämä viikonloppu ei sinänsä ole mitenkään erityisen rentouttava, kun töissä oon ja viikot on koulua, mutta sellaista se on. Aika aikaans' kutaki, sano äiti aina. Että kaikella on aikansa ja tilanteet muuttuu elämän myötä. Tämä työkin on vain sijaisuus, joten turhaan tuskailen oloani.

Nyt mä lähden tuskaileen tuon auton kans tonne pakkaseen, hyvää viikonloppua ja rentoutukaa! :)