Olin tänään koulussa, vaikka oon ihan tukossa flunssan takia eikä puhumisestakaan tahdo tulla mitään. Mutta oli pakko mennä, kun meidän koulussa epäillään rehellisyyttä jos vain viestillä ilmottaa että ei tule. Kiva kiva.. ollaan aikusia ja silleen.. jokainen on hakeutunu tohon koulutukseen omasta tahosta mutta eihän sitä kannata ottaa huomioon. Niinpä niin.. no joka tapauksessa olin siis koulussa ja täytyy sanoa että vähä mehuton olo on. Pitäis tänään jaksaa vähä siivota että sais tän huushollin taas jonku näköseks. Ja tänään pitäs viejä hääkutsuja myös.

Onneks huomena on vapaapäivä! Ihanaa! Ja sitte onki jo viikonloppu, jee!! Ja mulla eka viikonloppu pitkiin aikohin ku saan olla kotona. Ei töitä! Ah, mitä luksusta..

Nyt mä meen seikkaileen netin ihmeelliseen maailmaan ennenku haen miehen töistä. Adios!