..kävin ja kuten arvelin, hiukan nousua oli tullut. Se ei kuitenkaan maata kaada, kun noin pienestä noususta on kyse. Että ei muuta kun etiäppäin, sano mummo lumesa!!

Alkuviikko on varattu tiukalle treenille ja toivottavasti kevyemmälle syömiselle, sillä varasimme mieheni kanssa eilen illalla extempore miniristeilyn Turusta Tukholmaan :D  Reissu on to-pe. Pääsemme sinne ihan kahdestaan, ja varasimme myös buffet-illallisen. Kihlauksemme vuosipäivä lähestyy taas ja juhlimme matkalla sitäkin .

Kouluni alkaa tasan kuukauden päästä, ja toivon, että myös koulukaverini huomaisivat muutoksen minussa ja kehossani. Myös tämänhetkinen merkkipaalupäivä, 1.9 lähestyy, olen siis asettanut tavoitteeksi painaa alle 70kg siihen mennessä viimeistään. No, painan alle 70kg jo nyt, että ehkä pitäisi asettaa uusi tavoite kun aikaa on kuitenkin 4 viikkoa. Ehkä tavoite voisi olla painaa alle 69kg siihen mennessä;D No, katson nyt mitä teen, tavoitteiden asettelu on tosi tarkkaa hommaa. On varottava ettei tavoite ole saavuttamattomissa, tai ihan liian helppo jolloin hommasta menee mielenkiinto.

Pienenä väliaikakatsauksena voisin todeta, että olen kuntoillut säännöllisesti nyt 7 viikkoa, ja tunnen kyllä oloni paljon paremmaksi kuin aloitusaikana. Kehoni on hieman muuttunut, olen paremmassa kunnossa ja mikä parasta - olen jäänyt ainakin pienesti koukkuun liikuntaan! Olen ylpeä itsestäni siinä asiassa, mutta sitten on myös pelkoja:

- Pelkään että syksyn tullen aika/mielenkiinto ei riitä kuntoiluun

- Sen myötä kropan kunto taas laskisi ja ensikesänä sais taas alottaa alusta..  (EI!!!)

- Nyt päällä oleva tsemppi ja tietoisuus paremmasta olosta liikunnan myötä katoaisi.

Tällaisia asioita pelkään. Minun olisi ehdottomasti saatava sopimaan liikunnat aikatauluun vielä koulunkin alettua. Mutta näen sen vasta kuukauden päästä, kuinka raskas lukujärjestys minulle tulee.

Haluan liikunnasta uudelleen elämäntavan!!!