Hei!

Olen taas vuodatuksen parissa - mukavaa, että minulla on aikaa tulla tänne! Koneellahan oon ihan liikaki joka päivä, vaikka en oo edes facebookissa ollenkaan :D ei oo mua varten se. Mutta koneella saan aikani kulumaan siks, koska kouluasioita joutuu joka päivä toimittaa verkossa + hääjuttujen järjestely ja tiedon hankinta on vielä sillä tasolla, että toimintaa ei niinkään tapahdu konkreettisesti. Ollaan miehen kans etsitty hääpaikkaa, ja huomenna päästään kattomaan yhtä kabinettia! Meinas kyllä jo alakaa jännittää, ko joka paikasa oli jo varaus, mistä kysyttiin/mikä oltas haluttu.

Mutta huomena siis käymmä kahtomasa yhtä tilaa, joka olis just sopiva meijän juhlapoppoolle. Meillä on tulossa pienet ja intiimit häät, kuten oon jo varmaanki edellisisä kirjotuksisa maininnu. Toivon todella että tuo huominen paikka olis hyvä, sais sen pois päiväjärjestyksestä. Seuraavaks pitäs ruveta kattoon mistä hankitaan hääkaakku. Meillä on muutama tuttu, jotka pyörittää pitopalvelua, joten vois kysyä niiden hintoja. Eivät oo mitään leipomohintoja kyllä onneks pitäneet, hullua että kakustaki saa maksaa ihan älyttömästi! Tekisin kyllä itte jos vaan sen verta osaisin koristella, mutta ei..

Mutta tällaisia ajatuksia mulla tänään, just kaveri ilmotti että lähtee käppäileen meille, kutsuin sen kahvittelemaan kun ei ole vielä nähny meidän omaa kotia :) joten mä paan iltakaffit kiehuun, hyvää illanjatkoa kaikille! :)