Täytyy sanoa että olin kuin pikkutyttö kun mieheni kanssa päätimme viimeviikolla sen. Meille otetaan kissanpentu!! :) Minulla ei ole koskaan ollut mitään lemmikkejä, ja kun sisareni kaveri kertoi että heillä on maatiaiskissan pentuja yllin kyllin, päätimme että otamme yhden kotiimme <3

Kisu tulee meille kylläkin vasta reilun kuukauden päästä, kun se on tarpeeksi vanha. Olen opiskellut kissatietoutta koko viikonlopun ja uskon että osaamme huolehtia kisusta:) sisäkissa siitä tulee, sillä asumme taajamassa. Olen jo hommannut valjaat jotta päästään kisun kanssa sitten myös ulkosalle käymään. Eläinrakas olen ollut aina, joten odotan todella uutta perheenjäsentämme :)

Ja sitten, ei todellakaan yhtään edellistä vähäpätöisempänä asiana, kerrottakoon että tuleva vihkipaikkamme on nyt varattu! Niin, olemme mieheni kanssa päättäneet mennä naimisiin elokuussa 2011 <3 Olen täällä puhunut vain kokoajan "miehestä", koska sanojen "kihlattu" tai "avomies" kirjottaminen jokapaikkaan on liian monimutkasta ;D No kuitenki, virallisesti hänestä pian tulee mieheni. Häihin on oikeastaan näinä päivinä tasan vuosi aikaa, olimme päättäneet kylläkin asiasta jo yli puoli vuotta sitten. Hääpaikkamme on juuri sopiva, meren rannalla, ja koska emme mene lainkaan kirkossa naimisiin, on paikka muutenkin loistava sillä vihkimisen pystyy suorittamaan kauniissa, meille tärkeässä ympäristössä. 

Tällaisia iloisia uutisia tahdon myös kertoa teille, jotka joskus luette blogiani, ettei aina vain marmatusta